بشارت

عشق در راه است....

بشارت

عشق در راه است....

نویسندگان

???How did you spend your summer

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۴ ب.ظ

In the name of Allah


?How did you spend your summer


How did you spend your summer? This is the question we had been asked at the first day of school when we were little, and now I’m thinking of those days and my beautiful summers and the peace that we had on those times, when I was born the war between Iraq and Iran was just over, so I didn't experience that Tragic Condition and I grew up in Secure and safe condition

 Many people of my country had been martyred and sacrificed their lives on that war in order to keep their country and beliefs safe, they defended their homeland and Islam against Iraqis and their supporters such as USA, UK, and some other countries


One of my uncles who had 4 little children was a doctor and he went to the front for help and had been martyred back then and two of them were injured, they gave up their  lives and dreams that  they had a head of them in order to bring us peace

I had a peaceful life and 25 wonderful summers and I know I owe it to those defenders and I will always respect them, now that this summer is going to be over I’m thinking of Syrian and Iraqi children, we should ask them that how did they spend their summers.the world is still going on Unfair and many youth should martyr for their Beliefs and freedom


ترجمه را در ادامه مطلب بخوانید:


تابستان خود را چگونه گذراندید؟

تابستان خود را چگونه گذراندید؟این سوالی است که همیشه  وقتی کوچک بودیم روز اول مدرسه از ما پرسیده می شد,و من حالا به آن روزها فکر می کنم و به تابستانهای زیبا و آرامشی که داشتیم.وقتی که من به دنیا آمدم جنگ عراق و ایران تازه تمام شده بود و من آن شرایط فجیع را تجربه نکردم و در امنیت و آرامش بزرگ شدم.

بسیاری از مردم کشور من در آن جنگ شهید شدند و جان خود را فدا کردند تا کشور و عقیده خود را حفظ کنند,آنها از سرزمین خود و اسلام در مقابل عراقی ها و حامیانشان نظیر آمریکا و انگلستان و برخی کشورهای دیگر دفاع کردند.

یکی از دایی های من  4 فرزند کوچک داشت و پزشک بود در آن زمان برای کمک به خط مقدم رفته بود که شهید شد, و دو دایی دیگرم  هم مجروح شدند. آنها و امثال آنها زندگی و رویاهایی که داشتند را فدا کردند تا برای ما صلح و آرامش بیاورند.

من زندگی آرامی داشتم و همچنین 25 تابستان بی نظیر و می دانم که این را مدیون آن مدافعان هستم و همیشه برای من قابل احترام خواهند بود, حال که این تابستان نیز در حال اتمام است به کودکان عراقی و سوری فکر می کنم, باید از آنها پرسید که تابستانشان را چگونه گذراندند.....؟ دنیا همچنان نا عادلانه به پیش می رود و هنوز  جوانهای زیادی پرپر می شوند برای آزادی و عقیده شان.

نظرات  (۶)

اللهم عجل لولیک الفرج

باسلام. خیلی خوب بود. به سایت دوست ما هم سری بزنید.

http://martyrdom.blog.ir/

سلام
زیبا بود و دلنشین
ممنون
پاسخ:
لطف دارید..
  • مسعود صادقی
  • آفرین
    جشنواره طراحی پوستر مدافعان حرم
    با جوایز ارزنده | جهت کسب اطلاع و ثبت نام به
    http://besharat-festivals.com/
    مراجعه فرمایید.
    به وعده الهی ایمان بیاورید
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=10284

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی