بشارت

عشق در راه است....

بشارت

عشق در راه است....

نویسندگان

دورم از این رویا..

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابطالب علیه السلام


وقتی دستان ما شیعیان در هم گره می خورد و هم صدا می خوانیم الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابطالب علیه السلام عشق علی (ع) از دستی به قلبی و از قلبی به دستی دیگر می جوشد, در آن لحظه یکی می شوییم و دور از همه ی تفاوتهایمان , همه ی آن تفاوتهایی که وقتی هستند و وقتی آنها را می بینیم از هم دوریم و گاهی یادمان می رود این روزهای خوب را ,روزهای یکی شدن و پشت هم بودن را,کاش یادمان بماند این روزی که عشق علی (ع) ضربانمان را یکی کرد ... شیعه باشیم و باشیم برای هم ,برای غم هم,برای مشکلات هم و برای ضعفهای هم.

ای کاش غرور و جهل را خاک کنیم و یار هم شویم, آن طور که شایسته ی شیعه علی (ع) است..که اگر شیعه بودیم و یار بودیم یارمان در غیبت نبود و اگر شیعه بودیم و پشت هم بودیم یهود در دنیا جولان نمی داد,و اگر برخی مان واقعا شیعه بودیم حرف از تسلیم و سازش با شیطان بزرگ را نمی زدیم.. و به دشمنان خدا و دین خدا چشم اعتماد و یاری نداشتیم که دیدیم و کشیدیم خفت این رفتارهای ضد شیعی را و ما را بس است...

بیدار شویم .. به نام علی (ع) پیمان ببندیم  به این شب و روز آسمانی قسم یاد کنیم که شیعه می شویم , یکی می شویم مانند دستهای به هم گره خورده امروزمان...تا یار نباشیم یار نمی آید ..تا ظلم را می بینیم و سکوت می کنیم منجی نمی آید,تا در کار هم گره می اندازیم گره گشایی نخواهد بود ,تا فریاد مسلمانان و مظلومان جهان را لبیک نگوییم او به ما نگاه هم نمی کند...تا اشک های کودکان سوری جاریست من شیعه تو نیستم علی(ع) ,تا آه مردم میانمار در زمین و زمان می پیچد شرم دارم بگویم مرد مردان مولای من است...مرا چه به شما آقا...نام شیعه بر دوشم سنگین است از بس که دورم از این رویا....

.


 

نظرات  (۱)

سلام،
وبلاگ بسیار جالب و پرمحتوایی دارین، باعث افتخاره با شما تبیادل لینک داشته باشم.
بنده این وبلاگو جدیدا ساختم و درنظر دارم در عرصه طراحی مذهبی و سیاسی کار کنم، از این رو به حمایت همسنگران جنگ سایبری نیاز دارم.
منتظر نظر شما هستم.
یا علی - تک تیرانداز
پاسخ:
سلام
خوشحال میشم.در وبلاگ خودتون توضیحاتی دادم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی